Saturday, October 15

Aku Rindu Kita Yang Dulu :'(

Teman ,
masih segar ingatan ini ,
mengimbas ruang-ruang nostalgia
kita yang lalu .

Indah !
segalanya bahagia saat itu ,
bagai dunia kita yg miliki ,
kerna kau mampu buat hati ini
tersenyum manis
walaupun terasa pahit untuk di telan .

Teman ,
aku kagen dgn dunia kita yg lalu ,
meskipun dunia kita hari ini
jauh bedanya
walaupun saat ini
kita sering bertegang urat
tapi teman ,
tidak perNah terlintas d
lubuk hati sanubari ini
melupakan dirimu !

aku tahu teman ,
titik hitam di hati ini
mula membiak tanpa ku sedari
memperkosa jiwa ini
agar jasad yg ku bawa hari ini
benci melihatmu
meluat dgn perilaku mu !

sepuluh jari menadah ,
memohon ampun maaf dari mu
andai kata ego ini
mengguris hati mu
mungkin kerna aku
terlalu sayang padamu :(

Teman ,
cuma satu kupinta darimu ,
tabahlah mengharungi liku-liku ranjau ini
percayalaa pada ku
ALLAH TIDAK AKAN MELAKUKAN
SEMUA INI KEPADA HAMBANYA
MELAINKAN ADA HIKMAH SEBALIKNYA
andai kata kau merasakan
diri ini tidak sperti yg dlu
pegangla kata ku
percayala
DIRI INI MENYAYANGIMU
HATI INI MERINDUIMU...

AKU RINDU KITA YANG DULU :'(



No comments:

Post a Comment