Friday, July 8

kau dan aku tiada apa-apa :(

sdah 3 setengah tahun kau dan aku bergelar sahabt . ya , sahabat ! mngkin tida pkataan lain dri itu . kau dan aku tidak boleh lbih dri itu krna hbungan psahabtan kta mengunci segala2 galanya . jangan d tnya perassan q trhdap mu , tidak kunafikan kau prnah insan yg aku cintai . dan kau jaga insan yg prtma bertahta d hati kerdilku . maaf kan aku krna mencintaimu . 

           
                                                            

saat aku bersamamu , aku rasakan keindahan hbungan itu . aku senang bersamamu . bagaikan tidak lengkap hriku tanpa dirimu . ikutkan hati , mahu sahaja aku katakan padamu aku mencintai dirimu !!!  tapi tidak . aku tak akan lakukan pkara itu . jika aku lakukan , sama saja aku memusnahkan hbgan psahabatn yang kta jalin sedekad lama nya . ya . biar laa aku rsakan kesakitan itu .
cukup bagi ku melihat mu tersenyum manis . aku pasti jika kta ditentukan utk bersama pasti akn tersurat utk kta . aku pasti . krana Dia maha adil . DIA tak akn biarkan hmba2 nya sakit , krana apa yg dilakukan pasti ada hikmah yg trsembunyi . hanya aku pinta padamu , jangan prnah lpa kan DIA  , krna hanya itu jalan utk kta menuju kebahagiaan yg hakiki , kbahgiaan yg tida tolok bandingannya .
 
pesan ku pada mu , jangan biarkan dirimu hilang dalam jurang yg pnuh dgn dosa . jga dirimu . krna diri mrupakan anugerah tuhan yg terindah . jaga hati , krna hati ini sensitif . jangan prnah lpakan diri ku saat kau menemui org yg lbih baik dariku . jangan biarkan hidupmu dgan pkara yg sia2 . jika kta dijodohkan olehNYA , senyum laa krana sdah lama ingin ku ktakan padamu aku sangat mencintai insan seperti dirimu , =)

~ sangat  terlalu mencintaimu =='''




                                     









No comments:

Post a Comment