Thursday, October 6

AKU xpaham hidup aku :(

dear Blog ,
hari nie ak nak luah ckit perasaan aku ny . ak nak nangis ny ! soob soob soob :'(
ak memang xpaham dgan hidup ak ny . sikit pun ak xpaham . huhuhu . tahun ny , dah bermacam2 ku lalui dalam hidup . PERKARA YANG PALING AKU TAK PERNAH LUPA UNTUK SEUMUR HIDUP INI = BERGADUH DGAN BFF !

mUNGKAI ADA HIKMAH DI SEBALIK NYA . aku tahu ALLAH , xkan buad semua ini tanpa ada sebab nya . sudah berkali2 kami bertengang urat . aku pun xtaw pasal apha ? manusia mmg g2 . xprnah puas dalam kehidupan . bkan ak xmahu mahap kan org yg tlah sakiti aku . ak mahap kan . tapi . SORRY TO SAY laa , xmngkn hubungan kta serapat dahulu lagi . sedikit pun xakan .


mungkin dahulu kau pernah sakiti hati ini . masa itu aku hanya mampu menitiskan airmata , tidak terdaya diri ini melawan suratan yang telah di takdirkan untuk jasad ini . mungkin hati ini pasrah , pasrah dgan segalanya . aku maaf kan kaau . mahap kan ats segala perbuatan yang menyakiti hati hati ini . mungkin saat ini , kau mahu hubungan kita seperti dahulu lagi . aku minta mahap , xmngkin semua itu terjadi . kerana yang pasti luka ini meninggalkan parut yg jelik bagi ku . biarkan laa parut ini hilang . meskipun ianya mustahil bagi mu :(



No comments:

Post a Comment